Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ламбдата ти е тоталка.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
      Датчика на коляновия вал е ясен, за другите грешки мнения?
      накратко
      If the PCM detects a voltage reading from the engine hot lamp output circuit that is not within a predetermined manufacturer’s reference degree, a code will be stored and a service engine soon lamp may be illuminated

      Comment


      • На български:

        Обърни внимание на това, дали лампата ти на термометъра се пали при първоначалния чек. Ако не, търси причината (може да е изгоряла)

        За двете грешки, касаещи ламбда сондата, провери и почисти връзките и и следи дали ще се запишат отново - особено тази P0130.

        P0170 не означава непременно, че ламбдата е заминала.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:56.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Да, червената лампичка на температурата светва при даване на контакт и угасва заедно с другите контролни лампи. Прави ми впечатление, че при ниска скорост бързо вдига градусите до включване на перката, след това охлажда и пак ги вдига. Имам съмнения, че не работи клапана на капачката на разширителния съд. Поръчал съм капачката за да видя дали ще поддържа по равномерна температура. Относно ламбда сондата, смених я преди около 6 години с универсална на бош ЛС05 мисля, та пак ли да се насоча към същата ако почистването не помогне? Благодаря за мненията колеги!
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • Здравейте, неприятно ми е че първият ми пост ще е свързан с проблем, но какво да се прави.
            Взех си 156(1.8тс), а проблема е че като загрее гасне в движение, след това и не пали докато не се охлади. Светва чека(лампата за инжекциона) и я гаси, понякога се самозапалва без да правя нищо, друг път трябва да отбия и да я изчакам да изстине. Доста теми изчетох за датчиците(на коляновия и на разпр. валове), но малко се пообърках. В главата са ми няколко варианта:
            1.Понеже продавача каза, че е имал същите проблеми преди година и е сменил датчика на кол. вал с такъв на Бош, да пробвам да го почистя. След това ако не стане да го сменя с друг.Ако не стане и това, сервиз за смяна на другия.
            2. Да препоръчате сервиз в Пловдив да я закарам на диагностика, да проверят с осцилоскоп(прочетох че с него се проверява)и другия датчик.
            Ще съм благодарен на малко насоки, първа кола ми е, а и да се кара така е малко опасно( за 50км. на магистралата ми я гаси около 10 пъти, къде на завой, къде при изпреварваме).
            Благодаря предварително!
            Ex ALFA 156 1.8TS
            Now ALFA 159 1.9JTDm
            "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

            Comment


            • ....
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:08.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                Здравейте, неприятно ми е че първият ми пост ще е свързан с проблем, но какво да се прави.
                Взех си 156(1.8тс), а проблема е че като загрее гасне в движение, след това и не пали докато не се охлади. Светва чека(лампата за инжекциона) и я гаси, понякога се самозапалва без да правя нищо, друг път трябва да отбия и да я изчакам да изстине. Доста теми изчетох за датчиците(на коляновия и на разпр. валове), но малко се пообърках. В главата са ми няколко варианта:
                1.Понеже продавача каза, че е имал същите проблеми преди година и е сменил датчика на кол. вал с такъв на Бош, да пробвам да го почистя. След това ако не стане да го сменя с друг.Ако не стане и това, сервиз за смяна на другия.
                2. Да препоръчате сервиз в Пловдив да я закарам на диагностика, да проверят с осцилоскоп(прочетох че с него се проверява)и другия датчик.
                Ще съм благодарен на малко насоки, първа кола ми е, а и да се кара така е малко опасно( за 50км. на магистралата ми я гаси около 10 пъти, къде на завой, къде при изпреварваме).
                Благодаря предварително!
                С нов ли го е сменил? Че тук съм срещал съвети за втора ръка, което е пълна глупост


                Comment


                • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                  Здравейте, неприятно ми е че първият ми пост ще е свързан с проблем, но какво да се прави.
                  Взех си 156(1.8тс), а проблема е че като загрее гасне в движение, след това и не пали докато не се охлади. Светва чека(лампата за инжекциона) и я гаси, понякога се самозапалва без да правя нищо, друг път трябва да отбия и да я изчакам да изстине. Доста теми изчетох за датчиците(на коляновия и на разпр. валове), но малко се пообърках. В главата са ми няколко варианта:
                  1.Понеже продавача каза, че е имал същите проблеми преди година и е сменил датчика на кол. вал с такъв на Бош, да пробвам да го почистя. След това ако не стане да го сменя с друг.Ако не стане и това, сервиз за смяна на другия.
                  2. Да препоръчате сервиз в Пловдив да я закарам на диагностика, да проверят с осцилоскоп(прочетох че с него се проверява)и другия датчик.
                  Ще съм благодарен на малко насоки, първа кола ми е, а и да се кара така е малко опасно( за 50км. на магистралата ми я гаси около 10 пъти, къде на завой, къде при изпреварваме).
                  Благодаря предварително!
                  Това са характерни симптоми за некоректно работещ сензор на КВ. Почистване няма да даде положителен резултат. Направете диагностика и ако тя потвърди това за датчика, сменяй го с нов.

                  ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

                  Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                  Да, червената лампичка на температурата светва при даване на контакт и угасва заедно с другите контролни лампи. Прави ми впечатление, че при ниска скорост бързо вдига градусите до включване на перката, след това охлажда и пак ги вдига. Имам съмнения, че не работи клапана на капачката на разширителния съд. Поръчал съм капачката за да видя дали ще поддържа по равномерна температура. Относно ламбда сондата, смених я преди около 6 години с универсална на бош ЛС05 мисля, та пак ли да се насоча към същата ако почистването не помогне? Благодаря за мненията колеги!
                  Трябва да се провери веригата между ECU - то и въпросната лампа.

                  Сондата, мисля, че е Bosch 0 258 006 190


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • С нов е сменен, след 2-3 дни все пак ще огледам букси,кабели, но за всеки случай трябва да имам и други варианти.
                    Ex ALFA 156 1.8TS
                    Now ALFA 159 1.9JTDm
                    "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                      С нов е сменен, след 2-3 дни все пак ще огледам букси,кабели, но за всеки случай трябва да имам и други варианти.
                      Днес ми се случи това със датчика на коляновия вал.. В Габрово бях и се прибрах на 3-4 пъти. Загрява гасне, след 10 минути пали и така до след 15-тина километра в зависимост от самият път. След като се прибрах, директно в сервиза, подмяна за 10 минути с нов датчик(Delphi-само такъв имаше на момента) и срещу 60лв(с работата) съм готов и проблема го няма вече.
                      Еко, относно грешката на лампата, мисля че е останала от преди месец-два, когато сменях крушките на уредите и ми се наложи да карам известно време със свалени уреди и явно тогава е записало грешка. Все пак, ще я проверя тези дни отново.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                        Днес ми се случи това със датчика на коляновия вал.. В Габрово бях и се прибрах на 3-4 пъти. Загрява гасне, след 10 минути пали и така до след 15-тина километра в зависимост от самият път. След като се прибрах, директно в сервиза, подмяна за 10 минути с нов датчик(Delphi-само такъв имаше на момента) и срещу 60лв(с работата) съм готов и проблема го няма вече.
                        Еко, относно грешката на лампата, мисля че е останала от преди месец-два, когато сменях крушките на уредите и ми се наложи да карам известно време със свалени уреди и явно тогава е записало грешка. Все пак, ще я проверя тези дни отново.
                        Това напълно обяснява наличието на грешката.

                        Иначе, дали всичко е наред с тази индикация, можеш да разбереш, като я тестваш през интерфейса на MES:

                        Actuators > engine temperature light > execute
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:42.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                          Днес ми се случи това със датчика на коляновия вал.. В Габрово бях и се прибрах на 3-4 пъти. Загрява гасне, след 10 минути пали и така до след 15-тина километра в зависимост от самият път. След като се прибрах, директно в сервиза, подмяна за 10 минути с нов датчик(Delphi-само такъв имаше на момента) и срещу 60лв(с работата) съм готов и проблема го няма вече.
                          При първа възможност го сменям, първото нещо което ми дойде на ум беше точно това, но като разбрах че е сменян преди година реших да проуча малко, пък и от толкова въртене акумулатора сдаде багажа и него трябва да го сменя.
                          Ex ALFA 156 1.8TS
                          Now ALFA 159 1.9JTDm
                          "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                          Comment


                          • Трудно включване на 1ва и задна от място счита ли се за признак за заминаващ съединител ?

                            Като цяло не е "твърд" ( освен малко ако паля сутрин ), "полу-съединител" ми се пада малко на горно положение (т.е. не е по средата на хода на педала ).

                            Другото е, че ако примерно съм на 3та и при доста леко натискане на педала се усеща, че влияе на движението (нещо като приплъзване).

                            Като цяло нямам желание да го сменям, но да не ме остави някъде на пътя.
                            156 Sportwagon 1.9JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
                              Трудно включване на 1ва и задна от място счита ли се за признак за заминаващ съединител ?

                              Като цяло не е "твърд" ( освен малко ако паля сутрин ), "полу-съединител" ми се пада малко на горно положение (т.е. не е по средата на хода на педала ).

                              Другото е, че ако примерно съм на 3та и при доста леко натискане на педала се усеща, че влияе на движението (нещо като приплъзване).

                              Като цяло нямам желание да го сменям, но да не ме остави някъде на пътя.
                              По скоро може да не отделя добре, а това е свързано с помпите, може и нищо да и няма. Моята при нов съединител и нови помпи също включва трудно на първа.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • По-скоро синхронизатори на кутията.
                                www.t-auto.bg

                                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                                Comment

                                Working...
                                X